Chifle rasucite cu branza

cufarul cu bucurii

M-am gandit mult de tot, cu ce reteta sa-mi incep activitatea pe blog in anul ce tocmai a sosit si raspunsul  a venit de la sine, de la mirosul raspandit de painea fierbinte, abia scoasa din cuptor, in timp ce afara ningea ca in povesti! Si-ncep cu o urare simpla, dragii mei, sa aveti un an de poveste, precum iarna de afara, sa fiti buni si adorati, asa cum e painea calda!  ❤ Si va dau si reteta asta faina de paine, pe care eu am facut-o sub forma de floare, formata din mai multe chifle rasucite, fiindca am vrut sa-i dau un aer sarbatoresc!

P1210359

Ingrediente:

550/600 gr. faina alba, 50 gr. pentru infainat planseta

25 gr. drojdie proaspata, un cub mic

250 ml. lapte dulce

2 oua

1 lingurita de zahar

1 lingurita de sare

2 linguri de ulei de masline

Pentru umplutura:

30 gr. unt

150 gr. branza…

Vezi articol original 939 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

