Drob de pasare in forme de muffins

cufarul cu bucurii

Am mai postat reteta de drob din maruntaie de pasare pe blog, dar cum imi plac variatiunile pe aceeasi tema, astazi l-am pregatit putin altfel, mai degraba intr-o alta forma si cum rezultatul ne-a intrecut asteptarile, m-am gandit ca e demn de dat mai departe, fiindca i-ar sta bine in forma asta de prezentare langa alte antreuri la mesele festive. Gratie cocoseilor din ograda care-si luasera prea mare avant, crezandu-se atotstapanitori si  pe care i-am sacrificat, dar si a verdeturilor renascute in racoarea diminetilor de toamna, am decis fara drept de apel ca organele sa mearga direct la drob! Deci materia prima afost de cea mai buna calitate, placerea de a-l pregati asisderea, la fel si aceea de a va impartasi experienta din bucatarie, asa ca trec la fapte…

Ingrediente:

700 grame organe de pui(pipote, ficati, inimi)                                                                                6 oua mari
o legatura mare de ceapa verde
o legatura mare de…

Vezi articol original 393 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

