Paine rasucita „fantezie”

cufarul cu bucurii

Bucuria de a face paine pentru cei dragi este unica pentru mine si nu preget niciodata sa-mi pun sortul si sa-mi suflec manecile, cand mi-am pus in gand sa dau viata unei paini ce va parfuma toata casa cu mirosul ei inconfundabil, dar nu doar atat! Mi se intampla foarte des, atunci cand scot painea din cuptor, sa ma gandesc la oameni dragi, care sunt buni ca painea calda…Fac aceasta asociatie, poate neobisnuita, dar nu pot trece peste faptul ca in jurul meu sunt atat de multi oameni buni ca painea calda,  carora vreau sa le dedic de acum inainte toate painile mele, ca ofranda pentru bunatatea si omenia lor, a generozitatii de care dau dovada fata de semeni. Painea de astazi o dedic echipei care lucreaza la „Salon Ioana”, coaforul meu de suflet, o echipa de oameni calzi si sufletisti, alaturi de care am si mancat de altfel aceasta…

Vezi articol original 1.398 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

